aah aah asa laittaa king crimsonii ja neil youngii,
MUN suosikkei taustalle, mitä hittoo?
yritän kuunnella kauheesti musaa koneelt,
et mittari kasvais,
haluun et mulki lukee
tracks played:58047.
mikä täs maailmas on vialla,
onks kaikki vaan perspektiiviä vailla,
ku must vaan oon hiton siisti, mut must vaan vissiin.
no iha sama, pääasia et tiiän ite kuin magee oon,
muut tajuu sit ku beeäs lyö läpi
ja murskaa niitten tajunnan. beeäs lyö läpi.
peeäs: se lyö silmän mustaks myös.
miten kt tunstall voi olla mun listal nii ylhääl,
niin paska kun se on?
Inspiraatioit netist, miksei irtoo?
hitto, vast 1221. 57tuhatta jäljel.
Mut täältä tullaan, musiikki menee päästä läpi.
Tänään niin, että hiljaisuus ahistaa,
musiikki pitää kääntää niin kovalle, ettei kuulu
muita ääniä.
ihan lujalle siis.
Tiedäthän sen kappaleen, mikähän sen nimi on..?
No silti, joku naurettava oh oh se on.
Siinä lauletaan näin, että
"it's a hard life to live,
so live it well."
Luulin aina, että "leave it well."
Eikö ole typerää,
mun versioni on paljon parempi.
Aa hitto ku sekavaa. Miksei irtoo ny?
Kun aina sanotaan, et Our Song.
Ni mä haluun semmosen My Song.
Sit voin aina sanoo, et nyt en voi puhuu,
ku soi mun kappale. Mut sen täytyisi sit
olla joku hirveän herkkä hetki, ku keksin et
se on Mun Kappale.
Odotan vaikka.
On kamalan kauniita lauseita,
jotka olisin toivonut kirjoittavani. Toisinaan
keksin jotain äärettömän kaunista, mutta en luota
itseeni niin, että uskoisin tosiaan kirjoittaneeni sen.
Löydän laatikosta vanhan lauseen ja mietin, mistä
Olen sen vohkinut.
Mh-hmm. Oon raukka.
Tuli mieleen. Luin jostain et lovefoxxxilla on tapana
luukuttaa 2unlimitedin No Limit biisiä keikoil,
olin tän verran pettyny, kun tavastial ei kuulunukaa.
Let me hear you say yeah!
Kun olin pieni, ajattelin, et ois ollut siistiä,
jos se nainen siitä bändist olis ollut mun äiti.
Nyt oon ihan tyytyväinen omaani.
Mut silti: <?xml:namespace prefix = o ns = "urn:schemas-microsoft-com:office:office" />

http://www.youtube.com/watch?v=RiwGD6Y1XjQ

Joku sano, et parhaat asiat elämässä on ilmasia.
Must ne voi olla myös laittomia.
Mut voi ne joskus jotain maksaaki.
Se on aika suhteellista.
Uus kitara rämisee enemmän ku vanha,
rokkikitara, selkeesti.
1235 vittu.
No joo, joo.
Kesä tulee. Hitaasti. On suunnitelmiakin.
Esimerkiks Roskildeen meen taas. Nyt tulee enemmän tyyppei.
Eri bändeij. En sano mitä, ku saan vaan vihat päälleni
tai jotain.
Luin I have a dream –puheen,
ja silleen, se tuntu jossain syvällä.
Et miten maailma voi olla niin paska paikka olla.
Right, wrong, what to do, someday it will come to you.
Niin kai joo.
Mut helpottaaks yhtään nyt?
1258.
1275.
Jos saan viel viis kuunneltuu ni voin alkaa
pukeutuun ja semmost.
Nättei israelilaisii electropoppareit tänään.
Jos vaik piristyis.
ha! 1290!