nykyään on jotenki vaikee
saada ajatuksia kasaan. vaikee jotenki järjestäytyä
ja saada otetta asioista. sellanen pöhkö valju olo.
ja sitte sitä vaan löysäilee.
tuntuu et joka paikasta tulee vaan hirveetä melusaastetta.
kaikkialla tapahtuu jotain ja meno on villeimmillään.
ei saa mistään minkäänlaista rauhaa.
ei oo vaan rauhaa.
ja sitte haluais lähteä jonneki hylättyyn paikkaan
missä ei varmasti olis muita ihmisiä ja sais
r a u h a s s a
miettiä asioita. miettiä kaikkea vaan ja maistella elämää.
nytki tuntuu ettei kukaan osaa oikein enää olla
ilman hirveetä kiirettä ja säpinää.
mulla ei taas ne ajatukset kulje reaaliajassa ja tulee
sitten tyhmä olo kun ei osaa vaikka vastata johonkin kysymykseen.


en mä nyt tieä miksk tätä kutsuis...


haluisin taas löytää jostain kuvattavaa.
hesa on jotenki niin...harmaa. löytyishä täältäki kyl
kuvattavaa sinänsä, mut haluisin jonneki mis olis
jotai niiiiin erilaista ettei kyllästyis siihen puuhaan. ja sit
vois vaan olla onnelline. koska mä olisin kyl, mä tiedän sen.
jos saisin jotain sellasta uutta ja ihanaa josta vois olla
niin innoissaan, mä olisin onnellinen. kyl tää kuulostaa vähän
yksinkertaselle. mä siis. oon yksinkertanen.

tyhmä.