pollaan sattuu liikaa tekemistä huihai.
kavereitkaan ei enää ehi nähä ja sit ku niit
taas näkee ni sit tulee epärealistinen olo.
mitämitämitä. mä uuvutan itteni.
suitsait näin eilen ihananihananihanan kuvan.
tai ei se eilen ollut, kun ehkä joskus kesällä..?
se oli jimi hendrix jonka joku ihanuus oli maalannut
muuriin mun bussireittini varrelle.
ja tänään meni muuten bussi vaan pysäkistä ohi.
suututti niin hirrviästi enkä voi uskoa, että musta
on tullut tällanen. en mä ennen välittäny vaik olis joku
bussi mennyt ohi. kyllä mulla ennnen oli aikaa ootella.
mikä on muuttunut?
mauno ahonen on mainio.
saatan olla väärässä, mutta joulu on syvältä. tänä vuonna
tosin voitin itseni ja ostin jo kaikki lahjat. enää ei
täydy hössöttää siitä. olen valmis välttämään jouluhulinan,
hih! sukat jalkaan ja pipo päähän.
oon jo kaksiin pikkujouluihinki lupautunu menemään...
nään nykyään outoja unia. outoja kun en ennen edes koskaan
muistanu uniani ja yhtäkkiä nyt nään piiiiitkiä ja outoja
unia jotka muistan viäl viikon päästäkin. viime yönä näin
unta yhestä kaverini kaverista, jonka kanssa oon kerran
vaihtanut pari sanaa ja siinä unessa me puhuttiin saarista.
pienenä näin yhtä unta monta kertaa. samaa unta uudestaan
ja uudestaan ja se on tuskin kovin merkityksellinen enää
nykyään, mutta olis hauska tietää mitä se kaikki siinä
merkitsi.
psoh!
haluisin meksikoon. nyt.