eilen
valvoin taas
ja yritin saada
aikaseks jotain satua,
mut kävi ilmi etten oo mikään
satutäti. en siis tehnyt sitä. mutta
viikonloppuna se pitäisi tehdä samoin novelli
ja samoin joku tyhmä harjoitus. noh. mä sit kans teen ne.
koska haluan tehdä ne.

oli muuten keskiviikkona varsin mainio teatterielämys
SORSASTAJA menkää kaikki katsomaan.
en sano enempää siitä, paitsi
että tykkäsin tosi paljon.
Ja oivalsin, että en ole juuri koskaan
käynyt teatterissa. paitsi pari kertaa
koulun kanssa.

sitten haluisin oppia
tekemään dokumenttielokuvia tai siis leikkaamaan
ja taiteilemaan niiden kanssa
ja hienoja kuvakulmia ja semmoisia.
sitten muistin eilen, että joskus
perustettiin valokuvauskerho ja mietin
että mitä semmoisessa tehdään...siis kuvataanko
yhdessä vai opetellaanko yhdessä,
ei koska mä en mitään oppia enää kaipaa,
no ei. mut olishan siinä kaikkia
jänniä mahollisuuksia jos niitä
jaksais tutkia ja käyttää joskus.
no sanokaa jotain.

mä oon ihan tyhjä.
mun maha on kans ihan tyhjä,
mut ruoka vasta valmistuu.
sit se kohta on valmis ja minä menen
ja syön sen kaiken enkä jätä muille
yhtään. tai en mä niin paljon edes jaksa.
sillon kun on kovin nälkä jaksaa kaikista vähiten syödä.

no sillä apinayhtyeellä on tosi hienot sivut
vaikka eksyin siellä sata kertaa.

roskilde ja puola on nyt varmoi sit.ja lontoo
mut se on vasta sitten syksyllä sit.
reading kans, se on festifaali
ja paljon hyviä, hienoja
bändejä varmaan upee
taas niin kuin
viimekskin.
tsiih!